۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

به مناسبت هفته فاع مقدس

دومین جشنواره موسیقی مقاومت استان مرکزی برگزار می شود

دومین جشنواره موسیقی مقاومت استان مرکزی برگزار می شود

اراک – خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره موسیقی مقاومت در استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفي مشايخي با اعلام این خبر افزود: نیازسنجی جوانان در تبیین و برگزاری  برنامه های هفته دفاع مقدس یکی از موضوعات مهم و مورد توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری تئاترهای صحنه ای، همایش های هنری و نشست های ادبی از دیگر برنامه های این هفته است، ادامه داد: برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس و همایش یاد یاران بسیج هنرمندان و برگزاری مسابقه و همایش خوشنویسی با موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس در در دلیجان از دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس است.

مشایخی بیان کرد: برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان مرکزی نیز همزمان با هفته دفاع مقدس با شرکت گروه های نمایشی برتر استان در اراک برگزار خواهد شد.

وی برپایی نمایشگاه کتاب ، اهداء کتاب به مدارس و دانشگاه ها ، دیدار اصحاب فرهنگ و هنر با خانوده های معظم شهدا و جانبازان ، برگزاری شب شعر و برگزاری نمایشگاه آثارهنرمندان با موضوع دفاع مقدس را از دیگر برنامه های پیش بینی این اداره کل در سطح استان همزمان با هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي با تاكيد بر حفظ ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: دفاع مقدس از مسائل مهم ایران است که درس ها و آموزه های
دینی، اخلاقی و انسانی بسیاری را به دنبال داشته است که باید در شناخت آن به نسل بعد از جنگ تلاش کرد.

کد خبر 2118598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha